Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

zondag, mei 22, 2005

Duur typefoutje

Emotioneel afscheid Van der Vaart
"Van der Vaart had de keus uit meerdere clubs. Na een slecht seizoen kon hij niet meer naar de gedroomde topclubs als Manchester United of Barcelona. "Uit Spanje was nog wel wat interesse, maar niet van de top. Natuurlijk was NSV niet mijn eerste keus en moest ik overtuigd worden van mijn overgang. Maar dat duurde niet lang. Toen ik er eenmaal geweest was, was de knop zo om. Om eerlijk te zijn heeft me dat zelf ook wel verbaasd."


NSV

Goh, ik meende dat die kerel naar PSV zou gaan... Blijkt ie uit respect voor de fans van AJAX te kiezen voor NSV. De enige overeenkomst met Amsterdam zijn De Wallen. Sylvie kan heerlijk er shoppen.

Comments on "Duur typefoutje"

 

post a comment
eXTReMe Tracker