Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

donderdag, april 28, 2005

Spreekwoordenboek...

Twee mooie uitspraken die wat mij betreft het spreekwoordenboek inmogen:
"Je krijgt wat je krijgt",
door een leidster van een peuterspeelzaal. Nix 'je krijgt wat je verdient', geen discussie, je krijgt wat je krijgt!

Maar nog veel mooier was Carel ter Linden, in ' Radio 1 Journaal' van vandaag. Diepzinnig maar meer dan waar. Bij deze draag ik 'm voor voor het spreekwoordenboek van Van Dale...:

"Als je het klein houdt, kan het groot worden. Als je het groot wilt maken, blijft het klein, of mislukt het zelfs volledig..." Denk daar maar eens over na...

Comments on "Spreekwoordenboek..."

 

Anonymous Anoniem said ... (7:40 p.m.) : 

Ik moet zeggen dat ik 'je krijgt wat je krijgt' de betere vindt. Ik ga hem gebruiken!!!

 

post a comment
eXTReMe Tracker