De Telegraaf-Sun InKopper Award en haar opvolger de Chapeau!? zijn een groot succes op deze blog. We komen steeds vaak 'leuke' en 'flauwe' koppen tegen en ook lezers sturen ze vaker in. Maar het blijft niet bij krantenkoppen. Ook in de reclame blijken taalgrapjes graag gebruikt te worden. Vanmorgen al de vrachtwagen 'Pronk met dagvers' en nu weer deze banner van Stena Line. Great Britain, Small Prices. Leuk hoor...
Vanaf vandaag naast de 'Chapeau!?' dus ook de 'Headvertiser' ; de prijs voor de 'leukste' taalgrap in een reclameslogan of advertentie! Op 1 mei maken we de eerste winnaar bekend, samen met de volgende winnaar van de 'Chapeau!?'. |
Comments on "Nieuw: de Headvertiser"
De advertiser van Unox afgelopen zaterdag was bijzonder creatief en komisch!
Een dag nadat de eerste marathon op natuurijs voortijdig wordt afgelast vanwege te dun ijs, verschijnt de advertentie waarin een schaatser-met-Unox-muts uit een wak klimt, met daaronder het Unox logo, een kop erwtensoep en het ultieme bijschrift:
'Gelukkig is de soep wel dik genoeg'
Getting link popularity is really hard and time-consuming. But what if you could automate it? Try this blog posting.