Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

donderdag, juni 16, 2005

Woord van de dag: uitrukauto

Dat de politie creatief in parkeren is wisten we al van Peter R. de Vries. Maar dat ze ook zeer creatieve, zelfgemaakte, parkeerborden hebben is nieuw voor mij. Dit bord trof ik aan op een hek bij een politiebureau in Amsterdam Buitenveldert...:



Los gezien van het grappig lezende bord vraag ik me af of uitrukauto een 'echt' woord is??

Comments on "Woord van de dag: uitrukauto"

 

Anonymous Anoniem said ... (5:33 p.m.) : 

Het lijkt me dat zo'n auto meer doet dan aleen maar uitrukken, dus ik vind het niet helemaal kloppen. Een ambulance noem je ook geen 'ingevalvannoodwegscheurauto'.Dat DOET hij in eerste instantie wel, maar daarna wordt het toch een ambulance? Wordt een uitrukauto daarna niet een politiewagen? Zo niet, dan heb ik niets gezegd...

 

post a comment
eXTReMe Tracker