Maar het scheelt wel...
Gisteravond hebben we hier de C1000 een beetje afgekat. Allereerst omdat de titel van hun nieuwe Eftelingactie wel erg flauw is (en een nominatie voor de Headvertiser) en ten tweede zou deze actie in onze ogen een 'frats' zijn. Nou, dat eerste vinden we nog steeds, en dat tweede vinden ze zelf ook! Zag gisteravond laat een commercial van de C1000 op TV waarin een jongedame stelt: "Maar zo'n actie, dat is toch een frats?" Waarop de C1000 voice-over antwoordt: "Euhhh, ja... Maar het scheelt wel!" Want je krijgt toch maar mooi 6 euro korting voor de Efteling waarmee dat belachelijk dure kaartje toch nog een beetje betaalbaar wordt. Een flinke dosis zelfkennis van de C1000 dus en ze waren dus klaar voor deze reacties. Scherp hoor van de reclamejongens (Reclameles 13: 'Maak zelf de sneer en kom zelf meteen met een goed weerwoord, dan kunnen anderen dat niet doen.') . Nu nog een betere slogan dan 'C1000 en 1 nacht' en je hoort ons niet meer..! |
Comments on "Maar het scheelt wel..."