Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

maandag, maart 28, 2005

Babbelen

Als je maar een beetje taalliefhebber bent, dan weet je dat Babel een veelgebruikt woord voor vertaalbureaus en andere taalinstellingen is. Natuurlijk afkomstig van de stad Babel / Babylon. Ook leuk om te weten; het woord babbelen komt van Babel. Maar waarom nu ineens deze aandacht hiervoor? Nou, afgelopen weekend was ik een weekendje in Zeeland en het huisje waar ik zaterdagavond Ryan Babel de 0-2 zag scoren voor Oranje lag aan de Babelweg... Diezelfde Ryan Babel deed me vervolgens na de wedstrijd opnieuw glimlachen toen hij in antwoord op de vraag hoe het bij het Nederlands Elftal was zei: "Ik kijk m'n ogen hier rond!" Het weekend van Babel dus als het aan mij ligt!

Meer over Babel natuurlijk weer op Wikipedia

Comments on "Babbelen"

 

post a comment
eXTReMe Tracker