Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

donderdag, maart 24, 2005

(br)ambigram

Ik geef toe, je hebt een maximum aan verbeeldingskracht nodig om dit plaatje te kunnen lezen.

Dat heb ik snel gedaan, hè?
Nou nee hoor, dit plaatje ligt al ruim 20 jaar in de kast. En tot gisteren legde ik helemaal geen koppeling tussen wat hier allemaal gebeurt en het plaatje. Ik weet niet meer precies wanneer ik het gemaakt heb, waarom ik het gemaakt heb, met wie ik het gemaakt heb, etc. etc. ik het gemaakt heb.
Ik weet alleen nog maar dat ik destijds mateloos verbaasd was dat je 4 letters tot de grens van leesbaarheid kunt vervormen zodanig dat ze overeenkomsten gaan vertonen tot overlapping aan toe. Morphing, avant ma lettre.

Comments on "(br)ambigram"

 

Anonymous Anoniem said ... (10:29 p.m.) : 

Jij was je tijd ver vooruit Bram, top! Mzl, Askhim

 

post a comment
eXTReMe Tracker