Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

dinsdag, februari 22, 2005

Tot woonsdag!

Reclamemakers, koppensnellers en andere communicatiemensen spelen graag met taal. Soms leuk, vaak flauw. Ook ik maak me daar wel eens (opzettelijk) schuldig aan. Als we hier net zoals bij de krantenkoppen alle gehoorde taalgrapjes in reclameslogans zouden posten, kom ik niet meer aan werken toe. En ik mag nu eenmaal van mezelf tijdens werktijd niet langer dan 10minuten bloggen (leve de mailblog). Maar toch, soms is het zo slecht, dan kan ik het jullie niet onthouden. Zo hoorde ik gisteren via JK dat het blaadje van Amnesty 'Wordt Vervolgd' heet... Zucht..,dat was toch een stripblad!? Nog erger maakt IKEA het. De campagne is al wat ouder maar hoorde het net weer op de radio:

"Kom morgen naar de IKEA want morgen is het woonsdag! De I, de K, de E, de A, zeg me na, dat is IKEA!"

(Check zeker even de site www.woonsdag.nl , ze hebben zelfs een woonsdagliedje, luister dat eens uit, je lacht je rot!)
(Van deze site: Wat is woonsdag?: Iedere laatste woensdag van de maand is het Woonsdag! De hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten.)

Comments on "Tot woonsdag!"

 

post a comment
eXTReMe Tracker