Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

zondag, februari 20, 2005

Telegrapje

Jullie weten dat we al een tijdje de 'Telegraaf-Sun InKopper Award' hebben. Wie heeft de 'flauwste' koppen bij nieuwsartikelen? Natuurlijk nomineerde de Telegraaf zich de afgelopen tijd al geregeld (scroll maar eens wat naar beneden). Maar de laatste tijd (vreemd genoeg nadat er iemand van de Telegraaf 10x op deze site geweest was, met dank aan Nedstat) konden we de Telegraaf niet betrappen op een 'leuke' kop. Tot vanmorgen, leve de Zondag Telegraaf. Maar liefst twee keer haalden ze uit. Bij 'Scheer je weg' boven een artikel over nieuwe scheerapparaten bleef mijn lach beperkt tot een glimlach maar bij onderstaande kop ging het los. Woensdag zag ik Federer nog live spelen en zat de Kraaij voor me, toen ik ze vanochtend weer zag, op de foto met deze kop, was ik niet meer te houden! Een absolute nominatie!


(PS Prima initiatief overigens van de Kraaij en Federer.)
(PPS 1 maart eerste uitreiking van de InKopper award!)

Comments on "Telegrapje"

 

post a comment
eXTReMe Tracker