Ik was al een tijdje Postbankmoe. Een overkill aan commercials en ander communicatief geweld werkt dus niet. Nu de Postbank ook nog taalgrapjes gaat maken om hun 'pimp my pas' weer onder de aandacht te brengen heb ik het echt even gehad met ze. Gisteren spotte ik al 'Pas opa', met een foto van een klein menneke. Vandaag deze. Dus.
Ik overweeg om toch zo'n pas te gaan maken. Ik denk aan een foto van een jonge moeder (Pas moe) of een bord dat net leeg is (Pas op). Beide een waarschuwing voor de Postbank.
Ohja, pastip voor die geestelijke uit de nieuwe commercial 'Pas tor', de foto laat zich raden
PS Als ik al in 2 minuten een paar variaties kan bedenken moet dat het reclamebureau zeker lukken. Ik ben bang dat deze nieuwe campagne dus ook nog maar pas begonnen is....
(andere mogelijke headings bij dit bericht: Opgepast! / Gepast betalen? / Ongepast / ... wie vult aan?)
|
Comments on "Postbankmoe"
pastasaus? tandpasta? palmpasen?
Voor m'n kat: poespas
En voor die gakkers buiten: ganzenpas