Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

vrijdag, mei 05, 2006

Postbankmoe

Ik was al een tijdje Postbankmoe. Een overkill aan commercials en ander communicatief geweld werkt dus niet. Nu de Postbank ook nog taalgrapjes gaat maken om hun 'pimp my pas' weer onder de aandacht te brengen heb ik het echt even gehad met ze. Gisteren spotte ik al 'Pas opa', met een foto van een klein menneke. Vandaag deze. Dus.

Ik overweeg om toch zo'n pas te gaan maken. Ik denk aan een foto van een jonge moeder (Pas moe) of een bord dat net leeg is (Pas op). Beide een waarschuwing voor de Postbank.

Ohja, pastip voor die geestelijke uit de nieuwe commercial 'Pas tor', de foto laat zich raden

PS Als ik al in 2 minuten een paar variaties kan bedenken moet dat het reclamebureau zeker lukken. Ik ben bang dat deze nieuwe campagne dus ook nog maar pas begonnen is....


(andere mogelijke headings bij dit bericht: Opgepast! / Gepast betalen? / Ongepast / ... wie vult aan?)

Comments on "Postbankmoe"

 

Blogger Thomas Creemers said ... (10:56 a.m.) : 

pastasaus? tandpasta? palmpasen?

 

Blogger Bram said ... (4:08 p.m.) : 

Voor m'n kat: poespas
En voor die gakkers buiten: ganzenpas

 

post a comment
eXTReMe Tracker