Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

dinsdag, juni 21, 2005

Zomer!

Vandaag is de zomer begonnen! Dit weekend besloot het weer daar alvast een voorschot op te nemen. Ik verblijf dus veel buitenshuis 's avonds. Bovendien erg druk op m'n werk. Even dus wat minder posts maar dit gedicht 'Zomer' (precies twee jaar oud) vond ik toch even aardig te vermelden...:

in mijn tuinmaken kinderstemmen
een kaatsende bal
het ronkend sportvliegtuig
spetterende vogels in bad
de warme deken van zonnestralen
op mijn huid temidden van wild groen
en schaduwspel van jong blad
kristal en rode wijn
op het matgrijze ijzeren tafelvlak
met impressies van kunst
opgenomen door geknepen oogleden
mij gelukkig

"Zomer" - Jan-Clemens Lampe, zaterdag 21 juni 2003

Comments on "Zomer!"

 

post a comment
eXTReMe Tracker