Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

donderdag, mei 12, 2005

And the winner is... C1000!

De winnaar is bekend! Gisteren stonden hier nog alle nominaties, inmiddels heeft de jury besloten en hebben veel lezers (waarvoor dank!) hun reactie doorgegeven.

De eerste Headvertiser, onze prijs voor 'leukste' (taal)humor in reclameheadings, is gewonnen door de C1000 met hun slogan 'C1000 en 1 nacht'.

Headvertiser

De tweede plaats gaat naar Priva met 'De plant is koning', de derde podiumplaats is weggelegd voor Mona met hun Koninginnedag-inhaker 'Toetje van de MONArchie'.

Naast de top 3, zijn er ook 'Speciale vermeldingen'. De aanmoedigingsprijzen gaan naar de ABN Amro met 'Laagste Nieuws' en 'Woonsdag' van IKEA. De publieksprijs is voor Suzuki, die kreeg de meeste 'thuisstemmen' voor hun HISWA-inhaker.

Lees hier het persbericht met ook het juryrapport en het hoe en waarom van de prijs en winnaars.

Comments on "And the winner is... C1000!"

 

post a comment
eXTReMe Tracker