Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

woensdag, maart 09, 2005

Shit happens Johan ;-)

Johan van de weblog http://www.letterluck.nl/weblog.php mailde ons de mooie kop uit het AD van vandaag:
Connery coacht collega Costner.

Het is geen inkopper en dus ook geen nominatie voor de Chapeau!? (de prijs voor 'leukste' taalgrappen in krantenkoppen) maar wel een zo mooi allitererende kop dat we 'm plaatsen.


En tja, dan ga je natuurlijk wel even kijken op de weblog van de persoon die dat mailt. En dan kom je meteen een nominatie voor de Headvertiser tegen; onze nieuwe award voor 'leuke' en minder leuke taalgrappen in reclameuitingen of teksten. De heading van deze weblog is namelijk: SHIFT HAPPENS...

(Hopelijk neemt Johan het sportief op en blijft hij ons bezoeken en mailen...)

Comments on "Shit happens Johan ;-)"

 

Anonymous Anoniem said ... (6:03 p.m.) : 

Ik neem het zeker sportief op, want het ís in mijn geval Shift happens. Die F staat er niet voor niets.

Is mijn vaste uitspraak voor een typfout: shift happens!. En ik weet donders goed dat het shit happens is.

 

Anonymous Anoniem said ... (6:12 p.m.) : 

Ik aanvaard de nominering dan ook ;-), vooral omdat de tekst niet door mijzelf bedacht is. 'k heb 'm ooit ergens gehoord.

 

post a comment
eXTReMe Tracker