Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

zondag, maart 20, 2005

Post from the future...?

Zondag 20 maart? Nu al? Nee hoor. Maar door deze post virtueel in de toekomst te plaatsen blijft hij tot zondag 20 maart bovenaan staan. Ik vertrek morgenvroeg namelijk heel vroeg voor een weekje naar de sneeuw. Enkele vaste bezoekers van deze site zullen wellicht af en toe een berichtje plaatsen maar de updates zullen niet zo frequent zijn als jullie gewend zijn. Wellicht vind ik ergens een internetpc'tjes voor heel nu en dan een berichtje maar met al die sneeuw om me heen denk ik dat ik wel wat anders aan m'n hoofd heb...

Sorry daarvoor, vanaf zondag de 20ste weer volop taalhumor, opvallendheden en 'leuke' krantenkoppen en advertenties op deze plaats... Tot die tijd; blijf alle leuke zaken inzenden, dan kunnen we volgende week de schade inhalen!

Comments on "Post from the future...?"

 

Anonymous Anoniem said ... (4:45 a.m.) : 

Luister goed, wie niet opnieuw geboren wordt, kan het Koninkrijk van God niet ontdekken

I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me.

 

post a comment
eXTReMe Tracker