Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

woensdag, februari 09, 2005

Trouwens...

We hadden flink wat nominaties verwacht van de Telegraaf, misschien wat van het AD en NU.nl doet het meestal ook aardig. Maar helaas nomineert zelfs kwaliteitskrant Trouw zich voor de Telegraaf-Sun InKopper Award. Misschien is met de inkrimping van het formaat ook de kwaliteit ingekrompen? Ik had 'm zelf gemist maar werd er op attent gemaakt door een anonieme poster (wie ben je?):

Maandag gelezen in Trouw: 'Pistolen Paultje legt nu zelf het loodje'.

(Even dacht ik ook dat 'mijn' Parool zich nomineerde met de kop 'Audi kiest andere koers' maar het bleek niet over de Audi auto / AutoRAI te gaan maar over Pierre Audi, artistiek directeur van het Holland Festival.)

Comments on "Trouwens..."

 

Anonymous Anoniem said ... (12:51 p.m.) : 

Het was niet mijn bedoeling om anoniem te reageren. Waarschijnlijk ben ik vergeten mijn naam onder de reactie te zetten omdat ik niet gewend ben te moeten inloggen (en dus registreren) alvorens te reageren.
Excuses!

Overigens voelen mensen zich blijkbaar gekrenkt door genoemde kop in 'mijn' Trouw; er kwam vandaag een ingezonden brief over... ;)

Sybilla (www.inter-net-viewer.nl/weblog)

 

post a comment
eXTReMe Tracker