Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

donderdag, augustus 06, 2009

In de boot genomen door HP/De Tijd

Een tijdje geleden beloofde Jan Dijkgraaf me een fraaie kop in HP/De Tijd boven een artikel over afluister-affaire Albert Verlinde. En ik beloofde dat als 'De poot verwijt de ketel' inderdaad in het blad zou komen ik mijn proefabonnement om zou zetten in een eeuwig abonnement. Even zag het er naar uit dat ik moest dokken maar heb de kop helaas nooit aangetroffen in het blad (en op de site).

Toch lees ik 'm nog steeds, HP/De Tijd. Elke week wel iets dat me prikkelt. Deze week zijn het onder andere deze twee koppen:

'In de boot genomen' - over valse bezoekersaantallen Gay Pride
'Toppoes' - over goede Tompoezen..

Geen Headvertiser?
Die Chapeau-nominaties heeft HP dus mooi binnen. Maar een nominatie voor de Headvertiser, onze prijs voor taalhumor in reclame, zullen we niet snel in HP/De Tijd aantreffen. Deze week geen advertenties in het blad, m.u.v. de achterflap. Misschien biedt de Branded Content deal met Velpon van volgende week wat adem? Zou jammer zijn als HP het einde van dit millenium niet haalt, op 1 advertentie kun je geen blad maken toch? Of heeft Jan Dijkgraaf gewoon heel veel lezers in de boot genomen met eeuwige abonnementen?

PS En er is nog meer taalplezier; wat dacht je van de eerste auteur van het artikel over rapper Eminem...:

Comments on "In de boot genomen door HP/De Tijd"

 

post a comment
eXTReMe Tracker