Nog niet dood: Ad Formatie
Hoorde 'n anonieme bron vandaag zeggen dat reclamevakblad Adformatie de laatste maanden wel erg 'dun' is, letterlijk & figuurlijk. Maar hoewel je over de diepgang kunt discussieren; ik lees 'm nog steeds elke week. Soms overleeft ie niet meer dan 1 toiletbezoek maar meestal ben ik er langer zoet mee. Zoals vandaag. Aardige verhalen, nieuwe nieuwtjes, leuke mensen, inspirerende cases, aparte cover en prima bijlage. Elke week zo zou top zijn. Maar dit is 'n blog over palindromen en taal(humor) Thijssen, waarom dan in godsnaam dit stukje branded content voor Adformatie? Simpel. De Adfo scoort vandaag een HELE dikke Chapeau-nominatie met de briljant obligate woordgrap 'canneshebbers'. En om er op taalhumorgebied nog een schepje bovenop te doen, gaat ook de Adfo-cartoonist met taal spelen. Laat het Adfo-journalist en (voormalig?) vaste bezoeker van deze site Erwin Wijman niet horen... |
Comments on "Nog niet dood: Ad Formatie"