Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

vrijdag, januari 13, 2006

Paraskevidekatriafobie?

Last van dit hierboven? En dan bedoel ik niet last met het lezen van dit mooie en moeilijke woord maar last van de fobie zelf? Succes ermee vandaag...
(En hou de krant, TV en radio vandaag en morgen in de gaten want REAAL Verzekeringen gaat onderzoeken en aantonen of Vrijdag de 13e nu echt wel of echt geen ongeluksdag is...)

Voor mij is het sowieso geen ongeluksdag; ik stap vanmiddag in de auto onderweg naar een weekje sneeuw. Hopelijk springen Bram en TC dus een beetje bij; anders is het hier wat rustiger de komende week!

Als uitsmijter nog een linkje naar de nieuwe pagina Lijstjes uit het Parool, met weer een paar nieuwe Nomen est Omens waaronder advocaat Pleiter. Ik zag trouwens vandaag, ik heb getuigen, twee lesbische vrouwen zoenen in Bus 43. Op zich niet bijzonder in Amsterdam. Totdat ze bij de Veemarkt (Zeeburg) uitstapten en aanbelden bij dit advocatenkantoor...

Comments on "Paraskevidekatriafobie?"

 

post a comment
eXTReMe Tracker