Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

zondag, juli 24, 2005

Even terug...

(artikel gaat over mogelijke overname Danone)

Het is hier heeeeeeel stil de laatste weken. Dat komt omdat ik heel druk aan het verhuizen ben en ook werktechnisch meer dan druk was. Bovendien heb ik in mijn nieuwe woning nog geen internet (nog 'n weekje...), zit nu 'illegaal' op een wirelessverbinding van een buurman.

Weinig posts dus lately. En das best lastig want ik kom dagelijks Headvertisers, Chapeaus en taalnieuws tegen maar de tijd (en internetverbinding) ontbreekt dan om het te posten. De komende we(e)k(e)n blijft dat even zo maar deze kop uit het serieuze NRC kan ik jullie niet onthouden. Het NRC dingt hiermee mee naar de Chapeau!?, onze prijs voor 'leuke' taalhumor in krantenkoppen.

Hopelijk tot snel, iedereen is nu toch op vakantie dus als jullie allemaal weer achter de pc zitten zijn wij weer op volle sterkte!!!

PS Nu ik toch snel even online kan: twee Headvertisernominaties die ik in Amsterdam tegenkwam:
- De RAF die op abri's voor haar opruiming adverteert met: 60% 'R AF
- Artis die haar Zomeravondopening aanprijst met ZOOmer...

Comments on "Even terug..."

 

post a comment
eXTReMe Tracker