Busted Wereldnatuurfonds RSS Site feed:
En ook nog een Atom Site Feed

dinsdag, maart 01, 2005

Skieeeeeeeeeeeeeeeeeen!



Och Dave en SBS toch. Wat moet dat voor een programma worden als je het woord waar het allemaal om gaat in het programma niet eens kunt spellen. Nou, veel plezier met skieeeeen hoor! (Toch interesse in dit nieuwe TV programma: www.reisleider.tv , met korte ei gelukkig...)

Comments on "Skieeeeeeeeeeeeeeeeeen!"

 

Anonymous Anoniem said ... (3:11 p.m.) : 

Ik dacht dat mijn Nederlands toch heel behoorlijk was, maar ... mis ik wat?

 

Anonymous Anoniem said ... (3:24 p.m.) : 

Ik ski, wij stam+en = ski+en = skiën dus. En niet skieën...
Groet, Askhim

 

Anonymous Anoniem said ... (11:03 a.m.) : 

Bedankt (geloof ik) voor het lesje. Ik ga me nu stil in een hoeje zitten schamen.

 

post a comment
eXTReMe Tracker